ΠΡΟΕΔΡΟΣ: ΝΙΑΡΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ του ΜΕΛΕΤΙΟΥ
ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ: ΚΟΥΤΡΟΜΑΝΟΥ ΔΗΜΗΤΡΑ του ΝΙΚΟΛΑΟΥ
ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ: ΜΠΟΥΤΣΙΚΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ του ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
Α. Διοικητικών Θεμάτων : την εποπτεία και ευθύνη των Διοικητικών Υπηρεσιών και των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου και συγκεκριμένα των αρμοδιοτήτων της Διεύθυνσης Διοικητικών Υπηρεσιών και των Τμημάτων αυτής, ήτοι Υποστήριξης των Πολιτικών Οργάνων, Δημοτικής Κατάστασης και Ληξιαρχείου, Ανθρώπινου Δυναμικού και Διοικητικής Μέριμνας, όπως προβλέπονται στον ισχύοντα Οργανισμό Εσωτερικής Κατάστασης του Δήμου ή /και έχουν μεταβιβαστεί από το οικείο νομικό πλαίσιο
Β. 1. Θεμάτων Κέντρου Εξυπηρέτησης Πολιτών (Κ.Ε.Π. ) Αλιάρτου: την εποπτεία και την ευθύνη του Κ.Ε.Π. Αλιάρτου και συγκεκριμένα των αρμοδιοτήτων του , όπως προβλέπονται στον ισχύοντα Ο.Ε.Υ του Δήμου ή /και έχουν μεταβιβαστεί από το ισχύον νομικό πλαίσιο.
Υπογραφή παντός εγγράφου που έχει σχέση με τις προαναφερόμενες στον αντιδήμαρχο αρμοδιότητες.
Σε περίπτωση που ο Αντιδήμαρχος Διοικητικών Υπηρεσιών και Κοινωνικής Μέριμνας, απουσιάζει ή κωλύεται ασκεί τις αρμοδιότητες ο Δήμαρχος.
Α.1. Πολιτικής Προστασίας ( Πρόληψη & Αντιμετώπιση Εκτάκτων Αναγκών).
Β. 1. Την εποπτεία της διαδικασίας για την περισυλλογή των εγκαταλελειμμένων αυτοκινήτων, στη Δ.Ε. Αλιάρτου.
Υπογραφή παντός εγγράφου που έχει σχέση με τις προαναφερόμενες στην αντιδήμαρχο αρμοδιότητες.
Σε περίπτωση όπου η Αντιδήμαρχος Πολιτικής Προστασίας απουσιάζει ή κωλύεται τις αρμοδιότητες, ασκεί α) ο κατά τόπο Αντιδήμαρχος Δημοτικής Ενότητας Αλιάρτου κ. Μπουζίκας Κωνσταντίνος και β) ο κατά τόπο Αντιδήμαρχος Δημοτικής Ενότητας Θεσπιέων κ. Κουρούνης Μάριος.
α. Την παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο όλων των λειτουργιών του τμήματος Περιβάλλοντος Καθαριότητας και ανακύκλωσης που αφορούν τη διαχείριση του στόλου των απορριμματοφόρων (σύμμεικτων και ανακυκλώσιμων απορριμμάτων) και του πλυντηρίου κάδων στη Δ.Ε. Αλιάρτου.
β. Την εποπτεία για το περιοδικό πλύσιμο και απολύμανσης των κάδων απορριμμάτων και των κάδων ανακύκλωσης, καθώς και την επισκευή / αντικατάσταση των κάδων αυτών, στη Δ.Ε. Αλιάρτου
γ. Την εποπτεία της διαδικασίας για την περισυλλογή των εγκαταλελειμμένων αυτοκινήτων, στη Δ.Ε. Αλιάρτου .
δ. Συντήρηση Δικτύων ύδρευσης –άρδευσης, στη Δ.Ε. Αλιάρτου
ε. Συντήρηση- έλεγχος παιδικών χαρών (σε συνεργασία με τους προέδρους των Δημοτικών κοινοτήτων), στη Δ.Ε. Αλιάρτου
στ. Την εποπτεία των Κοιμητηρίων στη Δ.Ε. Αλιάρτου( σε συνεργασία με τους Προέδρους των Δημοτικών Κοινοτήτων)
ζ. Συντήρηση δικτύων ηλεκτροφωτισμού, σήμανση, πινακίδες στη Δ.Ε. Αλιάρτου.
η. Εποπτεία των έργων που εκτελούνται με αυτεπιστασία στην Δ.Ε. Αλιάρτου.
θ. Εφαρμογή κανονισμών Καθαριότητας- Ύδρευσης-Άρδευσης Κοιμητηρίων-Κοινοχρήστων Χώρων στην Δ.Ε. Αλιάρτου
Υπογραφή παντός εγγράφου που έχει σχέση με τις προαναφερόμενες στον αντιδήμαρχο αρμοδιότητες
Σε περίπτωση που ο κατά τόπο Αντιδήμαρχος της Δ.Ε. Αλιάρτου απουσιάζει ή κωλύεται ασκεί τις αρμοδιότητές του, α) ο Αντιδήμαρχος Τεχνικών έργων και Πολιτικής Προστασίας Κύριος Μπόλπασης Βασίλειος του Ιωάννη και β) ο Αντιδήμαρχος Διοικητικών Υπηρεσιών και Κοινωνικής Μέριμνας Κύριος Ζάγκας Πέτρος του Γεωργίου
Α.α. Την παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο όλων των λειτουργιών του τμήματος Περιβάλλοντος Καθαριότητας και ανακύκλωσης που αφορούν τη διαχείριση του στόλου των απορριμματοφόρων (σύμμεικτων και ανακυκλώσιμων απορριμμάτων) και του πλυντηρίου κάδων στη Δ.Ε. Θεσπιέων.
β. Την εποπτεία για το περιοδικό πλύσιμο και απολύμανσης των κάδων απορριμμάτων και των κάδων ανακύκλωσης, καθώς και την επισκευή / αντικατάσταση των κάδων αυτών, στη Δ.Ε. Θεσπιέων
γ. Την εποπτεία της διαδικασίας για την περισυλλογή των εγκαταλελειμμένων αυτοκινήτων, στη Δ.Ε. Θεσπιέων .
δ. Συντήρηση Δικτύων ύδρευσης-αποχέτευσης, στη Δ.Ε. Θεσπιέων.
ε. Συντήρηση της Αγροτικής οδοποιίας στη Δ.Ε. Θεσπιέων (σε συνεργασία με τους Προέδρους των Δημοτικών Κοινοτήτων).
στ. Συντήρηση- έλεγχος παιδικών χαρών (σε συνεργασία με τους Προέδρους των Δημοτικών κοινοτήτων), στη Δ.Ε. Θεσπιέων.
ζ. Την εποπτεία των Κοιμητηρίων στη Δ.Ε. Θεσπιέων (σε συνεργασία με τους Προέδρους των Δημοτικών Κοινοτήτων).
η. Συντήρηση δικτύων ηλεκτροφωτισμού, σήμανση, πινακίδες στη Δ.Ε. Θεσπιέων.
θ. Εποπτεία των έργων που εκτελούνται με αυτεπιστασία στην Δ.Ε. Θεσπιέων.
ι. Εφαρμογή κανονισμών Καθαριότητας- Ύδρευσης- Κοιμητηρίων-Κοινοχρήστων Χώρων στην Δ.Ε. Θεσπιέων.
Β. Αρμοδιότητες Αγροτικής Ανάπτυξης, Κτηνοτροφίας:
Γ. Ενημέρωση παρακολούθηση εφαρμογή προγραμμάτων νέων Αγροτών.
Υπογραφή παντός εγγράφου που έχει σχέση με τις προαναφερόμενες στον αντιδήμαρχο αρμοδιότητες.
Σε περίπτωση όπου ο Αντιδήμαρχος της Δ.Ε. Θεσπιέων απουσιάζει ή κωλύεται, ασκεί τις αρμοδιότητές του, ο Αντιδήμαρχος Τεχνικών υπηρεσιών, κ. Παπαθανασίου Αθανάσιος.
Α. 1. Συντήρηση Δικτύων άρδευσης στη Δ.Ε. Θεσπιέων.
Β. 1. Εποπτεύει την λειτουργία της Δ/νσης Τεχνικών Υπηρεσιών και συντονίζει την ομαλή εκτέλεση των έργων (πλην της αρμοδιότητας της εποπτείας των έργων που εκτελούνται με αυτεπιστασία).
Υπογραφή παντός εγγράφου που έχει σχέση με τις προαναφερόμενες στον αντιδήμαρχο αρμοδιότητες.
Σε περίπτωση που ο Αντιδήμαρχος Τεχνικών Υπηρεσιών απουσιάζει ή κωλύεται ασκεί τις αρμοδιότητες ο Δήμαρχος.
Εντεταλμένους Δημοτικούς Συμβούλους και αναθέτει σε αυτούς, χωρίς αμοιβή, την εποπτεία και τον συντονισμό συγκεκριμένων δράσεων του Δήμου Αλιάρτου – Θεσπιέων:
Την κα. Γκατζούνη Κοβού Αικατερίνη, Εντεταλμένη Δημοτική Σύμβουλο και μεταβιβάζει την εποπτεία και το συντονισμό των δράσεων με αρμοδιότητα:
α) να μεριμνά για την εφαρμογή πολιτικών, προγραμμάτων και δράσεων στον τομέα του πολιτισμού για τη προστασία του, την προβολή των πολιτιστικών αγαθών και έργων που υλοποιούνται σε δημοτικό επίπεδο
β) να μεριμνά για προγράμματα δράσεων παρέμβασης του Δήμου στην ανάπτυξη του τουρισμού και την αναβάθμιση των παρεχόμενων τουριστικών υπηρεσιών, σε συνεργασία επαγγελματικούς φορείς της περιοχής
γ) να μεριμνά για τον συντονισμό των δράσεων και την συνεργασία των πολιτιστικών συλλόγων που δραστηριοποιούνται στο Δήμο, με σκοπό την ανάδειξη, ανάπτυξη και προβολή του πολιτιστικού και τουριστικού «προϊόντος»
δ) να μεριμνά για την εφαρμογή προγραμμάτων και μέτρων που στοχεύουν στην ισότητα και στην άρση της βίας, σε όλες τις μορφές της.
Τον κ. Τρυπογεώργο Γεώργιο, Εντεταλμένο Δημοτικό σύμβουλο και μεταβιβάζει την εποπτεία και το συντονισμό των δράσεων με αρμοδιότητα:
α) να μεριμνά για την εφαρμογή πολιτικών, προγραμμάτων και δράσεων στο τομέα του αθλητισμού, καθώς και για τη προώθηση του τοπικού αθλητισμού και την παροχή δυνατοτήτων άθλησης στους κατοίκους και για την συντήρηση και διαχείριση αθλητικών εγκαταστάσεων
β) να μεριμνά για την προώθηση και εφαρμογή προγραμμάτων ενίσχυσης του σχολικού, μαζικού αθλητισμού και διοργάνωση αθλητικών εκδηλώσεων στα όρια του Δήμου
γ) να συνεργάζεται με τους Διευθυντές των σχολείων και τα αθλητικά σωματεία.
Δείτε εδώ όλες τις αποφάσεις ορισμού αντιδημάρχων
Απόφαση Δημάρχου περί “Ορισμός Αντιδημάρχων Δήμου Αλιάρτου – Θεσπιέων από 01/09/2025 μέχρι 31/10/2026”, Α.Α.Δ. 231/2025
Απόφαση Δημάρχου περί “Ορισμός Αντιδημάρχων Δήμου Αλιάρτου – Θεσπιέων από 11/01/2025 έως 10/01/2026”, Α.Α.Δ. 09/2025
Απόφαση Δημάρχου περί “Ορισμός Αντιδημάρχων Δήμου Αλιάρτου – Θεσπιέων από 02-01-2024 έως 10-01-2025”, Α.Α.Δ. 05/2024
Απόφαση Δημάρχου περί “Αντικατάσταση Αντιδημάρχου Δήμου Αλιάρτου – Θεσπιέων και αρμοδιότητες από 01-03-2022 έως 31-08-2022”, Α.Α.Δ. 27/2022
Απόφαση Δημάρχου περί “Ορισμός Αντιδημάρχων Δήμου Αλιάρτου – Θεσπιέων και αρμοδιότητες από 01-09-2021 έως 31-08-2022”, Α.Α.Δ. 150/2021
Απόφαση Δημάρχου περί “Ορισμός Αντιδημάρχων Δήμου Αλιάρτου – Θεσπιέων και αρμοδιότητες από 01-09-2020 έως 31-08-2021”, Α.Α.Δ. 170/2020
Απόφαση Δημάρχου περί “Ορισμός Αντιδημάρχων Δήμου Αλιάρτου – Θεσπιέων και αρμοδιότητες από 02-09-2019 έως 31-08-2020”, Α.Α.Δ. 162/2019
Απόφαση Δημάρχου περί “Αντικατάσταση Αντιδημάρχων Δήμου Αλιάρτου – Θεσπιέων και αρμοδιότητες από 15-02-2019 έως 31-02-2019”, Α.Α.Δ. 13/2019
Απόφαση Δημάρχου περί “Αντικατάσταση Αντιδημάρχου Δήμου Αλιάρτου – Θεσπιέων και τροποποίηση της υπ’ αριθμ. 44/2017 Απόφασης Δημάρχου”, Α.Α.Δ. 168/2017
Απόφαση Δημάρχου περί “Ορισμός Αντιδημάρχων Δήμου Αλιάρτου-Θεσπιέων και αρμοδιότητες από 01-03-2017 έως 31-08-2019”, Α.Α.Δ. 44/2017
Απόφαση Δημάρχου περί “Αντικατάσταση Αντιδημάρχων Δήμου Αλιάρτου-Θεσπιέων και αρμοδιότητες από 04-01-2016 έως 28-02-2017”, Α.Α.Δ.: 1/2016
Απόφαση Δημάρχου περί “Ορισμού Αντιδημάρχων Δήμου Αλιάρτου – Θεσπιέων, Α.Α.Δ. 172/2014
Δείτε εδώ τις αποφάσεις ορισμού άμισθων εντεταλμένων συμβούλων
Απόφαση Δημάρχου περί “Ορισμός Εντεταλμένων Συμβούλων, χωρίς αμοιβή, για την εποπτεία και το συντονισμό δράσεων Δήμου Αλιάρτου – Θεσπιέων”, Α.Α.Δ. 232/2025
Απόφαση Δημάρχου περί “Ορισμός Εντεταλμένων Συμβούλων, χωρίς αμοιβή, για την εποπτεία και το συντονισμό δράσεων Δήμου Αλιάρτου – Θεσπιέων”, Α.Α.Δ. 33/2024
Απόφαση Δημάρχου “Μερική τροποποίηση της υπ’ αριθμ. 163/20219 απόφασης Δημάρχου «Περί ορισμού και ανάθεσης αρμοδιοτήτων Άμισθων Εντεταλμένων Δημοτικών Συμβούλων στο Δήμο Αλιάρτου – Θεσπιέων, Α.Α.Δ. 151/2021
Απόφαση Δημάρχου περί “Ορισμός και ανάθεση αρμοδιοτήτων Άμισθων Εντεταλμένων Δημοτικών Συμβούλων στον Δήμο Αλιάρτου- Θεσπιέων”, Α.Α.Δ. 163/2019
Απόφαση Δημάρχου περί “Ορισμός και ανάθεση αρμοδιοτήτων Άμισθων Εντεταλμένων Δημοτικών Συμβούλων στον Δήμο Αλιάρτου- Θεσπιέων, με δικαίωμα υπογραφής”, Α.Α.Δ. 172/2017